Sudoku

Przykładowa zaprojektowana gra

Projektowanie planszy

inicjuj projektowanie

                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           

do

Podmień na

rozpocznij grę (pustych pól 81)

przejdź do bardziej złożonego projektowania


Instrukcja:
  1. KONTROLUJ - pozwala nam zauważyć elementarne popełnione błędy (tło czerwone)
  2. SUGERUJ - na białym tle pojawia się sugestia cyfry do usunięcia (usuwaj tylko jdną, bo mogą być zależne i potem znowu naciskaj SUGERUJ)
  3. USUWAJ - trzeba obok podać, ile maksymalnie elementów usunąć - system sam sobie sugeruje, co można usunąć, a następnie usuwa odpowiednią liczbę miejsc. Na białym tle widać, które elementy usunięto.
  4. PODMIEŃ - ta grupa instrukcji wymaga wyboru cyfr na końcu wiersza. Pozwala na podstawienie np. cyfr 3 na 9 i vice versa (przycisk CYFRY). Inna opcja to zamiana dwóch wierszy lub dwóch kolumn. Muszą one jednak należec do tej same grupy wierszy czy kolumn. Wreszcie można zamienić całe grupy wierszy bądź kolumn (GRWIERSZY, GRKOLUMN).
  5. Uwaga: Link "rozpocznij grę" należy naciskać po KONTROLUJ.