Do Miejsca Piastowego można dojechać na różne sposoby.
Najłatwiej jest dotrzeć samochodem, posługując się GPS, wpisując jako adres docelowy Miejsce Piastowe ul Br. Markiewicza 25A. Tak samo postępujemy, gdy chcemy dotrzeć do Iwonicza, jako adres docelowy wpisujemy Iwonicz ul. Zadwór 5
Pociągiem, autobusem lub busem dojeżdżamy do KROSNA, a stamtąd każdym autobusem, który jedzie w stronę Sanoka, Rymanowa Iwonicza czy Dukli. Należy wysiąść na przystanku za rondem w Miejscu Piastowym i podejść do klasztoru ks. Michalitów "na Górce". Rozkład jazdy autobusów w Krośnie można znaleźć pod adresem www.autobusowyrozkladjazdy.pl/36934.
Krosno ma połączenia z wieloma miastami w Polsce m.in. Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź, Kołobrzeg, Cieszyn, Nowy Sącz.
Aby zobaczyć te miejsca, gdzie będą odbywały się spotkania, proponujemy skorzystać z linku do mapy: w GoogleMaps
Proszę także obejrzeć schematyczną mapkę w formacie PDF
Informacje szczegółowe dla poszczególnych form uczestnictwa podajemy niżej.
Bardzo prosimy o przyjazd w dniu 29.07. 2010 do godz: 12.30 do miejsca zakwaterowania tj. 38-440 Iwonicz, ul.Zadwór 5, tel.134250260, PWK OHP w Iwoniczu, www.oswzadwor.pl .
Recepcja będzie czynna od godz. 9.00. Gdyby była potrzeba wcześniej, to dostosujemy się do godzin przyjazdu. Tutaj uczestnicy otrzymają wszystkie potrzebne materiały i informacje.
Przy internacie jest duży parking strzeżony i wszystkie samochody pozostaną tutaj aż do niedzieli. Dla lepszego bezpieczeństwa, każdy kierowca otrzyma kartę pojazdu, która powinna być umieszczona w widocznym miejscu w samochodzie.
Pod internat będą podstawione autobusy, które obsłużąą wszystkie wyjazdy, związane z programem Wesela Wesel. Ponieważ program kończy się bardzo późną porą, ze względu na dzieci, gdyby chciały wrócić wcześniej położyć się spać, będzie przygotowany oznakowany bus, który zawiezie dzieci z rodzicami do internatu. Odległość Iwonicza od Miejsca Piastowego to ok. 4 km.
Internat, w którym będziemy zakwaterowani, ma do dyspozycji pokoje 2-3-4 osobowe z łazienką. Do dyspozycji będziemy mieli świetlicę, pomieszczenie do prasowania, zrobienia herbaty lub kawy itp. Nie musimy przywozić ze sobą : żelazka, telewizora, czajnika elektrycznego, pościeli, ręczników, mydła. Poza tym będzie umożliwione połączenie z Internetem i udostępniony komputer, by móc np. odebrać pocztę lub sprawdzić wiadomości.
O godz. 12.45 wyjeżdżamy z Iwonicza do Miejsca Piastowego na Uroczystą Sesję Rady Powiatu, która rozpocznie się o godz. 13.00 u księży Michalitów na górce i tam pozostajemy aż do Apelu Jasnogórskiego.
Po śniadaniu ok. godz. 8.45, wyjeżdżamy do Zespołu Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym, ul. Szkolna 24, na konferencje i dalszy ciąg programu.
Około godz. 12.45 powrót do miejsca zakwaterowania na obiad a po odpoczynku ok. godz. 14.30 wyjazd do Dukli. Powrót ok. godz. 17.15 na kolację.
O godz. 18.45 wyjazd do Sanktuarium w Miejscu Piastowym na Eucharystię. Powrót ok. godz. 22.00 ( ale będzie możliwość dla dzieci i chętnych wcześniej).
Po śniadaniu ok. godz. 9.00 wyjeżdżamy do Sanktuarium św. Sebastiana Pelczara do Korczyny, powrót ok. godz. 10.45, do Zespołu Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym, ul. Szkolna 24, na konferencje i dalszy ciąg programu.
O godz. 12.45 przechodzimy pod ołtarz fatimski przy Sanktuarium na koncert Magdy Anioł. Około godz. 15. 20 powrót do Iwonicza na obiad i zasłużony odpoczynek.
O godz. 17.30 wyjazd na uroczystą Eucharystię i bal weselny. Od godz. 1.00 co godzinę będzie podstawiony autobus który odwiezie gości do Iwonicza na nocleg.
Po długim wypoczynku ok. godz. 9.20 wyjazd do Zespołu Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym na „poprawiny”, śniadanie. Tutaj jesteśmy aż do zakończenia Wesela Wesel.
W razie wątpliwości czy niejasności prosimy dzwonić. Pytania i odpowiedzi umieścimy na naszej stronie internetowej celem zapoznania się przez innych uczestników Wesela Wesel.
Przydatne adresy:
Bardzo prosimy o przyjazd w dniu 29. 07. 2010. do Sanktuarium św. Michała Archanioła i Bł. Bronisława Markiewicza, ul. Ks. Bronisława Markiewicza 25a, 38–430 Miejsce Piastowe, do godz. 12. 45.
Recepcja będzie czynna od godz. 11.00. Uczestnicy otrzymają potrzebne materiały i informacje.
Samochody będzie można pozostawić na parkingu obok sanktuarium lub szkoły. W czasie trwania spotkania parkingi będą strzeżone. W celu większego bezpieczeństwa kierowcy otrzymają kartę pojazdu, która powinna być umieszczona w widocznym miejscu w samochodzie.
Rozpoczynamy o godz. 13.00 Uroczystą Sesją Rady Powiatu i pozostajemy do Apelu Jasnogórskiego.
Zapraszamy na godz. 9.00 do Zespołu Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym, ul. Szkolna 24, na konferencję i dalszy ciąg programu. O godz. 13.00 zapraszamy na obiad (w szkole).
O godz. 14.15 będzie podstawiony autobus pod szkołę i pojedziemy do Dukli, dołączając do grupy z Iwonicza. Powrót na kolację o godz. 18.00 i dalszy ciąg programu.
Na Eucharystię w Sanktuarium o godz. 19.00 będzie można podjechać swoim samochodem lub przejść pieszo.
Zapraszamy na godz. 9.00 do Zespołu Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym, ul. Szkolna 24. Spod szkoły autobusem wyjedziemy do Sanktuarium św. Sebastiana Pelczara w Korczynie. Powrót ok. godz. 10.45 do Zespołu Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym, na dalszy ciąg programu.
O godz. 12.45 przechodzimy do Sanktuarium pod ołtarz fatimski na koncert Magdy Anioł. O godz. 15.20 powracamy do szkoły na obiad i odpoczywamy – czas wolny.
O godz. 17.30 wychodzimy do Sanktuarium na uroczystą Eucharystię.
Zapraszamy na godz. 10.15 do Zespołu Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym, ul. Szkolna 24, i wszyscy razem wyruszymy do Sióstr Michalitek. Po Eucharystii wracamy na wspólny obiad i dalsze punkty programu.
W razie wątpliwości czy niejasności prosimy dzwonić, Pytania i odpowiedzi umieścimy na naszej stronie internetowej celem zapoznania się przez innych uczestników Wesela Wesel.
Przydatne adresy:
Zapraszamy na godz. 9.00 do Zespołu Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym, ul. Szkolna 24. Spod szkoły autobusem wyjedziemy do Sanktuarium św. Sebastiana Pelczara w Korczynie. Powrót ok. godz. 10.45 do Zespołu Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym, na dalszy ciąg programu.
O godz. 12.45 przechodzimy do Sanktuarium pod ołtarz fatimski na koncert Magdy Anioł. O godz. 15.20 powracamy do szkoły na obiad i odpoczywamy – czas wolny do godz. 17.30, kiedy to wychodzimy do Sanktuarium na uroczystą Eucharystię.
W razie wątpliwości czy niejasności prosimy dzwonić, Pytania i odpowiedzi umieścimy na naszej stronie internetowej celem zapoznania się przez innych uczestników Wesela Wesel.
Przydatne adresy:
Zapraszamy młodzież w dniu 30.07.2010(piątek) na godz. 9.00 do Zespołu Szkół Publicznych w Miejscu Piastowym ul. Szkolna 24. W recepcji otrzymamy potrzebne materiały oraz informacje i tam będzie można wnieść opłatę (nie ma potrzeby wpłacać zaliczki).
W programie konferencja ks. Kazimierza Radzika a następnie warsztaty wodzirejskie zabaw młodzieżowych oraz pokazy jak szybko, łatwo i tanio przystroić salę do zabawy.
W przerwie zapraszamy na słodki poczęstunek.
Prosimy o przyniesienie ze sobą nożyczek.
Uczestnicy otrzymają dyplom ukończenia warsztatów.
Warsztaty będą prowadzone przez wodzirejów z Ośrodka Szkoleniowo - Wychowawczego im. Ks. Franciszka Blachnickiego w Katowicach. www.osrodek-brynow.pl.
Przydatne adresy:
Osobom przybywającym bez zgłoszenia organizatorzy nie będą mogli (z uwagi na wcześniejsze umowy), zapewnić zakwaterowania ani wyżywienia. Nie otrzymają materiałów ani identyfikatorów.
W czasie wykładów i Walnego Zebrania Stowarzyszenia Wesele Wesel, wszystkie dzieci będą miały zapewnioną opiekę przez wspaniałe siostry Michalitki.
Teresa i Piotr Mazurowie